Thursday, 18 November 2010

Sciencey Heroes vir jong kinders?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/p8fitfsXKno/story01.htm:
'N anonieme leser skryf "Unhappy dat al sy vriende het helde hy weet niks oor (hulle het almal gekies rugby spelers - eintlik' n rugby speler, Sidney Crosby), my agt-jaar-oue seun het my gevra of ek sou vind hom 'n 'cool held. " Wanneer gedruk om te definieer 'cool, "het hy baie ernstig het vir my hierdie lys van aanvaarbare beroepe:' Astronauts, ontdekkingsreisigers, duikers, wetenskaplikes en vlieëniers." 'N Tweede en net effens minder waardig vlak van beroepe sluit' uitvinders, weerkundiges, en vliegtuig ontwerpers. " Om in aanmerking te kom vir die held status, moet 'n individu te wees (1) vervul in een van hierdie velde, (2) redelik jonk is (dit pyn my om te rapporteer dat Dottie Metcalf-Lindenburger, NASA se jongste ruimtevaarder en nou net 31, amper maak die cut ), en, krities na my naïef seun se manier van dink, (3) gerespekteer deur derde skrapers landwyd. ignoreer dat dit die laaste kriterium, of nie, wat helde sal jy voorstel van die wetenskap as mense wie se lewens en prestasies sou dwing om 'n agt -jaar-oue gedagte? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment