Thursday, 18 November 2010

Exclusive: WOZ verkeerd aangehaal! "Byna elke artikels wat ek het is beter op die iPhone '

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/11/18/exclusive-woz-misquoted-almost-every-app-that-i-have-is-bette/:

'N paar opmerkings toegeskryf word aan Steve Wozniak veroorsaak nogal 'n opschudding vanoggend - volgens Nederlandse papier De Telegraaf, WOZ gesê dat "Android selfone het meer funksies," wat sal help om Google se OS die dominante smartphone platform. Dit is duidelik dat 'n stelling soos wat van Apple se mede-stigter ingeskiet rondom die web, en dit is ingestel nog' n ronde af van woedend Android-vs-IOS debat. Daar is net een probleem, al is: WOZ nooit gesê iets soos dat. Turns out WOZ is 'n Engadget opmerkings net soos jy, en toe ons sien dat hy' n verduideliking op die post wil links, ons noem hom vir 'n vinnige chat alles uit te sorteer.

WOZ sê hy het die De Telegraaf verslaggewer 'n lang demonstrasie van stem instruksies op IOS en Android, het daarop gewys dat Android aangebied om die vermoë om te sê: "Gaan na Joe's Diner," en voorgestel dat Apple sou vang om deur middel van die aankope van Siri en Poly9 . Volgens Steve, dit is omtrent dit - ". Byna elke artikels wat ek het is beter op die iPhone" sê hy hy wil "nooit" sê dat Android is beter as IOS, en dat WOZ het sê hy liggies prognosticated dat Android sou word meer gewild "gebaseer op wat ek gelees het," maar dat hy verwag dat Android "na 'n baie soos Windows wees ... Ek is nie probeer om te sit Android af, maar ek" m nie voor dit is beter as IOS deur enige gedeelte van die verbeelding Maar dit kan 'n groter marktaandeel kry en nog steeds crappy.. " Hy is nie skaam dat WOZ - luister na Hom en sê dit al vir jouself na die breek.

Voortgaan om te lees Exclusive: WOZ verkeerd aangehaal! "Byna elke artikels wat ek het is beter op die iPhone '

Exclusive: WOZ verkeerd aangehaal! "Byna elke artikels wat ek het is beter op die iPhone ' oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 18 November 2010 13:31:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment