Saturday, 20 November 2010

Microsoft: Ek is 'n PC, en Kinect open-source drivers was my idee

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/11/20/microsoft-im-a-pc-and-kinect-open-source-drivers-were-my-idea/:
Wanneer woord eerste bereik Microsoft dat die open-source gemeenskap hack die sou Kinect , die maatskappy se reaksie was redelik swaar-handed: "Microsoft nie kondoneer die wysiging van die produkte," 'n rep vertel CNET, verpand aan "nou saam te werk met wetstoepassing en veiligheid van die produk groepe te hou Kinect peuter-bestand. " Maar nou dat Kinect mods blaas ons gedagtes op 'n naby-daaglikse basis , het Redmond het sy tone. Microsoft se Alex Kipman vertel NPR Science Daily luisteraars dat, so ver as die maatskappy se betref, is die Kinect is nog nie werklik gekap tot dusver, en dat Microsoft eintlik het die kamera se USB-verbinding onbeskermde "deur ontwerp" te laat die gemeenskap voordeel trek . Alhoewel hy en sy mede-Microsoftie Shannon Loftis sou nie verbind tot amptelike PC sagteware bestuurders vir die toestel, het hy gesê dat die maatskappy sou "partner vroeër eerder as later" met akademiese instellings te kry die hardeware doled uit, en voorgestel dat sommige universiteite begin speel met Kinect selfs voor die kommersiële bekendstelling. Lees 'n transkripsie van die pertinente gedeelte van die podcast na die breek, of luister vir jouself by ons source link begin by die 18:22 merk.

[Dankie, Fred T.]

Voortgaan om te lees Microsoft: Ek is 'n PC, en Kinect open-source drivers was my idee

Microsoft: Ek is 'n PC, en Kinect open-source drivers was my idee oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 20 November 2010 00:56:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink Adafruit | bron Wetenskap Vrydag | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment