Saturday, 20 November 2010

Caption wedstryd: publisiteit stunt genereer publisiteit

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/11/19/caption-contest-publicity-stunt-generating-publicity/:
Ons doen dit haat om te speel in skelm PR mense se aandag trekkers veldtogte, maar wanneer hulle vry is so verlief, ons kan nie help nie, maar bewonder hulle. UK netwerk Drie is probeer om die hotspots (ons dink) te bevorder deur met dudes dra full-body onderklere loop rond met "Human Hotspot" tekens en wat lyk soos deel van die Engadget maak die hele Londen. Ons kry dit nie doen nie, maar ons doen dit graag.

Thomas: "Ek kan sien jou WEP."
Vlad: "Let wel, aan as 'n Trojan sal aantrek nie beskerm teen werklike trojans."
Nilay: "Touch my junk en ek sal jy in hegtenis geneem."
Darren: "Ek is waarskynlik werk ... selfs as die tube bestuurders is nie."
Richard Lai: "My SSID is redelik goed weggesteek is, as ek so mag sĂȘ."
Carlos: "Ek is warm ... of nie?"
Tim: "Ek het geweet dat Fantastic Four movie was 'n slegte loopbaan skuif agent. Tyd vir' n nuwe."
Ross: "oor die plek waar ek my SIM-kaart. Ask"
Myriam:
"Spot die hotness."
Sam: "The Blue Man Group lid wat nooit was nie."

Caption wedstryd: publisiteit stunt genereer publisiteit oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 19 November 2010 17:52:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment