Friday, 19 November 2010

Caption Wedstryd: Steve Ballmer gaan op kill-gek rampage by Microsoft Store

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/11/19/caption-contest-steve-ballmer-goes-on-kill-crazy-rampage-at-mic/:
In die foto hierbo sien jy Microsoft se Steve Ballmer uitvoering van 'n lint knip by die maatskappy se nuwe winkel in Bellevue, Washington. Kort na afwerking met die lint, Ballmer voortgegaan om rampage die winkel en beskermhere, laat 17 dood, 6 beseer, en 'n stomgeslaan Miley Cyrus wonder of sy gemaak het die Regter loopbaan besluite te neem. Ballmer is uiteindelik onderwerp deur Dave Matthews, wat die hoof uitvoerende beampte bewusteloos met 'n 8-voet bong klop.

Josh: "is 'n PC, en ek gaan om te mors jou binnekant so sleg, jy sal bid vir die dood. Ek"
Ben Bowers: "Iemand anders wil eis Windows 7 was hul idee?"
Chris: "wolk! Met Om Windows 7 en Windows Live, Microsoft kan meng en pas sy uitvoerende hoof, se beste gesigte totdat dit in staat om 'n foto stuk saam dit is trots om te deel. Die"
Ross: "Die gebruik van die krag van Beheer-X, terwyl mobiele is net een van die vele supermoondhede Ballmer het en Windows Tel 7 gebruikers doen nie."
Darren: "Moments voor hierdie geweldige geleentheid, Ballmer begrudgingly bevestig 'n vinnige bevraagteken sy ware bedoelings rooi lint te breek' n."
Nilay: "Touch my junk en ek sal jy in hegtenis geneem."
Don: "Daar kan net een!"
Vlad: "Ek is lief vir hierdie maatskappy! Ek is lief vir dit so baie ek nou eers gesny is dit in klein stukkies en eet dit"
Joe: "Dit is duidelik organiseerders het nie beplan vir elke moontlike nood."

[ Image Credit ]

Voortgaan om te lees Caption Wedstryd: Steve Ballmer gaan op kill-gek rampage by Microsoft Store

Caption Wedstryd: Steve Ballmer gaan op kill-gek rampage by Microsoft Store oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 19 November 2010 13:26:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron Die Seattle Times | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment