Tuesday, 01 November 2011

Watter OSS Gegroepeer lêerstelsel moet ek gebruik?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6nQH0xZ_R8Q/which-oss-clustered-filesystem-should-i-use:


Dishwasha skryf: "Vir meer as 'n dekade ek skikkings van 10-20 disks die verskaffing van groter as normale opberging by die huis het ek twee keer gely het een keer deur' n volledige verlies van data as gevolg om nie per ongeluk weer wat die kennisgewing in staat stel om op my hardeware RAID en met 'n skikking kragbron misluk en die RAID-kontroleerder nie in staat was om die helfte van die hele skikking te herstel, ek hardloop RAID-10 handmatig te verifieer dat elke gemirrord paar behoorlik versprei oor elke kamp. Ek wil graag die hardeware op te gradeer, maar is tans ernstig vasgemaak aan die huidige RAID hardeware en wil graag 'n meer hardeware agnostiese benadering te neem deur gebruik te maak van' n cluster lêerstelsel Ek het op hierdie oomblik het 8TB van data (16TB rou stoor) en ek is baie paranoïes oor die verlies van data My navorsing 3 moontlike oplossings het opgelewer. Luster, GlusterFS en Ceph. " Lees verder vir die res van Dishwasha se vraag.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.

No comments:

Post a Comment