Thursday, 20 October 2011

Watch Uncharted 3 se bekendstelling sleepwa, dan verwyder kakebeen van die vloer

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/QusS__3YxSs/step-1-watch-uncharted-3s-launch-trailer-step-2-remove-jaw-from-floor.ars:

Terwyl my kritiese pligte gemaak het is dit onmoontlik om myself heeltemal te verwyder van die leer van 'n paar dinge oor die komende Uncharted 3: Drake se misleiding, het ek weg is uit my pad om enige soort van spoiler of plot detail te vermy Ek het nie nodig om te weet . As daar is 'n reeks wat die belonings gaan heeltemal blind, dit is die voortdurende avonture van Nathan Drake.

In die gees, kan jy die sleepwa wat ingebed is in hierdie pos oor te slaan. Ek is 'n goeie stuk van die pad deur die spel en' n paar gedagtes kan deel in die komende dae, en ek kan sê daar is 'n paar spoiler-tipe dinge getoon. Jy wil dalk heeltemal verras deur die gebeure, karakters en plekke. Maar as jy gaan om te kyk, ek het 'n stuk van die raad: gespe.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment