Tuesday, 25 October 2011

Vra Slashdot: DD-WRT Upgrade 802.11n?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/C2tGcJSWa70/ask-slashdot-dd-wrt-upgrade-to-80211n:


Die eerste keer aanvaar indiener krinderlin skryf "My huis netwerk bestaan ​​uit 'n Linksys WRT54GL vir WAN toegang en' n WRT54G weergawe 8 vir 'n draadlose brug vir my Blu-Ray en oud XBox 360 *. As gevolg van' n onlangse skuif en koaksiale Jack posisies is, kan ek 't hardloop Ethernet na die kantoor, so ek is nou op soek na sowat 8 wireless kliĆ«nte op enige gegewe tyd wat ek wil begin piece saam' n netwerk upgrade na 802.11n, maar wil die buigsaamheid en die krag van DD te hou WRT. So wat 802.11n routers Het jy met DD-WRT? Wat sou jy aanbeveel vir PCIe x1-en USB-adapters * Omdat $ 100 vir 'n 802.11g adapter is pure waansin. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.

No comments:

Post a Comment