Sunday, 23 October 2011

Spoiler Alert: Steve Jobs geniet baie soorte tee, die boek sê

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fT3cV1daxaY/:
steve jobs1

Soos baie van julle het ek kyk na die bestendige stroom van inkrementele Steve Jobs- verwante nuus vir die afgelope paar dae, as gevolg van die dreigende bekendstelling van Walter Issacson se Jobs biografie:

Werk vorendag gekom met die naam Apple terwyl op 'n Fruit Arian dieet, het hy moed opgegee Christendom op die ouderdom van 13, hy is lief vir King Lear, hy was teleurgesteld in President Obama, het sy eerste werk was by Atari, het hy ter waarde van eenvoud, die nut en die skoonheid, hy het gehaat Fox News, was hy 'n obsessie met Bob Dylan, het hy van Joan Baez, het hy vroeë chirurgie vir pankreaskanker weerstaan, hy is geïnspireer deur' n Cusinart kos processer, hy is geïnspireer deur 'n reis na' n jellie boontjie-fabriek, het hy aangeraai om Bill Clinton te vertel die land oor sy verhouding met Monica Lewinsky, het hy gedink John Mayer was "buite beheer," het hy selfs 'n konsultasie psigiese.

"Dit is soos die boek striptease," sê Twitter gebruiker Nuno Maia, toe ek gevra of lesers en volgelinge al die mikro verwoesters minded het. "As ek gelees het in sy biografie dat hy vermoor het 'n bison is, ek sal ophou die internet vir' n jaar nie," skerts Shawn Farner, maak verwysing na ' n belaglike storie oor Facebook Mark Zuckerberg, uitvoerende hoof van wat voorheen die tegnologie blog rondtes. "Mense is verveeld," Tegnies geleerde Dan Frommer gesê, verduidelik die aanslag van inkrementele Steve Jobs hoofopskrifte en die page views hulle noodwendig bring, "Ek is op Steve Jobs embargo lees tot die boek in my hande is."

Issacson se "Steve Jobs" kom amptelik Maandag, maar baie boekwinkels het reeds in voorraad - wat kan verduidelik waarom die Huffington Post en die AP eis gekoop het hul kopieë. Na aanleiding van hul voorsprong ek ook probeer om 'n vroeë kopie te koop, vra die mense in en uit van die SFO kom sy boekwinkels om seker te maak, soos ek gehoor het dat sommige mense s'n verkry het daar.

Die resultaat? Geen dobbelstene, selfs nadat Geeklist stigter Ruben Katz aangebied om 'n boekwinkel counterperson $ 1000 vir die boek, die reël van die geld in honderd-dollar note uit op die toonbank. (Nota: Ek het hom nie gevra om kontant aan te bied) Katz het sedertdien drie keer probeer om 'n kopie te kry by ander boekwinkels, tevergeefs. Maandag gesê hy is.

In die tussentyd, die meeste van diegene wat belangstel in die visioenêre se lewe en tye sal gulsig skoot op elke Jobs-versnapering en lek. Dit kom eenvoudig neer teenoor die vraag te voorsien.

As Josh Ronin antwoorde op Quora , "Bottom line: Steve was 'n baie private man. Wanneer Walter het hom gevra hoekom hy laat hom ('n joernalis) te skryf oor sy persoonlike lewe, het hy geantwoord: "Ek wou my kinders om my te leer ken. Ek was nie altyd daar vir hulle, en ek wou hulle weet waarom en te verstaan ​​wat ek gedoen het. " Selfs sy kinders het weet nie veel oor hom. So hoekom sorg ons doen? Selfs 'n glimp van sy persoonlike lewe te kry is net plain interessant. Ons hoor nie veel daaroor nie. "

"Dit hou hom aan die lewe vir diegene van ons wat hoop dat hy vir ewig sal lewe," sê Thomas Muraca, verduidelik dat selfs iets so aards as verinnerlik Jobs se lesing lis

No comments:

Post a Comment