Monday, 03 October 2011

Hoof Berede Displays, DIY Augmented Reality en nog meer op InsideAR

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:
insideAR

Ek was in staat om by te woon Metaio se InsideAR 2011 -konferensie verlede week in München en kyk na die baie nuwe en bygewerk Augmented Reality konsepte by die geleentheid. Verskeie konsepte wat ek gesien het op die beurs gedeelte het weerklink met waar die verbruiker AR word gelei en sommige is net vir vermaak. Maar pretty much alles wat ek gesien het, in die een of ander manier, probeer om die koevert tegniese moontlikheid te stoot. Ek sien n paar cool nuwe AR Hoof gemonteer Displays (HMDs) van Vuzix en Sony (hoewel Sony sal nie toelaat dat my foto hul prototipe), baie van die meubels configuratoren, aangevul handboeke, 'n doen-dit-self-inhoud authoring en nog baie meer.

As jy sommige van my poste gelees het, hier sal jy weet dat ek 'n Augmented Reality geek. Verslaan die eerste keer wat ek kyk na die Terminator en sy neato hoofde up display, het ek gewonder die konsep sedertdien.

Ek kan probeer om die demo's en produkte wat ek gesien het by InsideAR te beskryf, maar in plaas daarvan het ek gevang so baie van die relevante voorbeelde as wat ek kon, op video, want 'n foto werd is ... wel, jy weet. In elk geval, die konsepte / produkte wat ek gesien het wat skynbaar die mees dwingende en relevant was die Vuzix HMD, Metaio se Skepper sagteware en die aangevul handboek deur gekoppel-concept.de

Hier is skakels na al die maatskappye in die video's.

Vuzix
Metaio
Gesoekte concept.de
Stellenbosch
Kreativagentur-Thomas.de
Vanija

No comments:

Post a Comment