Friday, 09 September 2011

Vra Slashdot: passief afgekoel hardeware vir Game Emulatie?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUQnpRrVebQ/Ask-Slashdot-Passively-Cooled-Hardware-For-Game-Emulation:
akutz skryf: "Ek het onlangs verkoop 'n 2011 Mac mini op Craigslist, want na die gebruik van my Blu-ray versameling wat ek probeer om dit te gebruik as' n emulatie stasie aan my TV gekoppel te ruk. egter emulators soos Dolphin, BSNES, ens sou veroorsaak dat die Mac Mini se aanhangers soos turbine-enjins te draai - baie hard na my smaak, vra ek, dus: Watter hardeware sou jy aanbeveel vir die bou van 'n passief afgekoel mini-stelsel wat sal dien as' n media-sentrum se emulatie stasie? ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment