Netflix het 'n klop op Wall Street die afgelope week. Na herziening intekenaar ramings afwaartse deur 1 miljoen intekenaars, sy voorraad het in vrye val is, die sluiting van die week op $ 155, vergeleke met 'n hoogtepunt van $ 300 in Julie . Netflix, die liefling van Wall Street die afgelope drie jaar, het die helfte van sy waarde in 'n paar kort maande verloor.
Dit moet nou 'n sluk oomblik word vir die uitvoerende hoof van Reed Hastings, wat nog altyd Netflix op sy eie pad en laat beleggers figuur dinge vir hulself. Meer as enige ander maatskappy, Netflix verteenwoordig die oorgang van 'n hoë-end video vermaak (films en TV-programme) tot die Internet. 'N weddenskap op Netflix, is' n weddenskap op streaming video . Dit oorgang is onvermydelik. Dit is vir baie redes gaan gebeur. Reed weet dit. Hy het dit vroeër as wat die meeste. Die stuur van mense DVD's per e-pos was altyd net 'n tussentydse sake-model tot breëband, die ateljees, en kliënte vasgevang.
Ons is nog nie heeltemal daar nog. Die tempo waarteen mense is laat val DVD's is vinniger as die tempo waarteen hulle is die aanneming van streaming. Die druk op Netflix om iets te doen om die vertroue te herstel moet word ernstig . Maar Reed, luister nie na Wall Street. Hou net stoot die studio oop te maak om meer van hul films en TV-programme te streaming, en kliënte sal volg.
Egter nie luister na kliënte. Verhoging van pryse vir diegene van ons wat kies vir beide streaming en DVD's boete sou gewees het as Netflix het 'n dieper streaming katalogus. Maar die kloof is nog te groot, en die verhoging gelyk voorbarig. Jou kliënte is uiters lojaal. Moet nie pis hulle af.
As jy onthou, was dit terug in Julie wanneer Netflix aangekondig dat nuwe pryse sal verhoog die pryse vir intekenaars wat beide DVD's in die pos en stroom films oor die internet kry. Dit het veroorsaak dat 'n teenreaksie onder sommige kliënte, maar dit het die effek van die Netflix se streaming enigste plan meer aantreklik te maak , met 75 persent van die nuwe kliënte nou aanteken want dit.
Tog, dit is nie genoeg om die drop-off in DVD intekenaars te verreken. Van die 1 miljoen minder intekenare Netflix nou verwag, sal 800,000 van DVD-net intekenare. Die oorblywende 200.000 afname sal kom van streaming-net subs, met die aantal wat vir beide oorblywende bestendige betaal. Uit Netflix se verwagte 24 miljoen intekenare vanjaar, 21,8 miljoen toegang tot die stroom in die een of ander vorm het, en net 2,2 miljoen DVD-net subskripsies sal vashou aan.
Die verskuiwing is reeds duidelik. Dit is net dat die presiese tempo waarteen dat die verskuiwing plaasvind, is moeilik om te voorspel, vandaar die wilde swaai in die aandele prys. die verlies van die hernuwing van sy streaming verspreiding hanteer met Starz het nie gehelp nie sake óf.
Aan die ateljees en vermaak bedryf aan boord sal voortgaan om die grootste uitdaging vir Netflix. Die ekonomie van streaming kom nie ooreen met die ekonomie van ander vorme van verspreiding (soos kabel) vir die media-maatskappye. Maar verbruikersgedrag is reeds in die rigting van streaming. Dit is net 'n kwessie van hoeveel skerms jy aan die Internet gekoppel is en hoe groot hulle is. As dit net van jou rekenaar skerm, streaming is meer van 'n laaste uitweg. Maar as jy Netflix kan kry op jou iPad of flat-screen TV, dan word dit een van die baie vertoning opsies-en dikwels die beste een is.
Ek stroom Netflix wanneer ek kan, selfs
No comments:
Post a Comment