Friday, 23 September 2011

Grootword Geek: Zachary Lutz

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/09/23/growing-up-geek-zachary-lutz/:
Welkom by die grootword Geek, 'n deurlopende kenmerk waar ons' n terugblik op ons jeug en vertel stories van die grootword van die nerds wat ons. Vandag het ons ons eie Dra Mobile redakteur, Zachary Lutz .

Miskien is dit verg 'n besondere ras om met trots dra die etiket van "geek." Nee, ek praat nie oor circus kunstenaars wat byt nie koppe af hoenders (check die oorspronklike betekenis van die woord) nie, maar oor mense soos ek en jy, die mense wat hul belange te streef na 'n fantastiese graad. Dit maak nie saak of jou passie is brei, visvang of kajak, as jy 'n nuuskierige individu wat altyd dors om meer te leer, is daar' n goeie kans dat ons sal oor die weg kom. Vir my, my vakkie net gebeur sodat 'n rekenaar - en, meer onlangs, mobiele tegnologie. Sure, jy kan blameer dit op die manier te veel ure in die voorkant van die skerm, maar as 'n sekere self-wat bevoegd is pop-ster kan sê, Ek wil graag om te dink ek het op hierdie manier gebore is.

Continue reading grootword Geek: Zachary Lutz

Grootword Geek: Zachary Lutz oorspronklik verskyn op Engadget on Fri, 23 Sep 2011 16:37:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment