Friday, 30 September 2011

GetComparisons: 'n verhaal van die band vir enigiets

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tK2SZyYIOe8/:
Screen Shot 2011-09-29 at 10.36.41 PM

Nexus S of iPhone? Kindle brand of iPad? Samsung TV of LG TV? Wanneer mense probeer om sulke besluite te neem, is hulle gewoonlik vir so veel data as moontlik sodat hulle kan vergelyk keuses. Vir baie gadgets, dit is relatief maklik, want jy kan vergelyk soortgelyke specs soos CPU spoed, RAM, skerm grootte, ens Maar wat oor alles anders? Dit is wat die startup GetComparisons gaan na.

Hulle het ten doel om die "Epinions vir vergelykings," het die stigter van Akshay Arabolu sê . Die diens is oor die byeenkoms van gebruikers geskryf produk resensies en formatering hulle in so 'n wyse dat dit maklik is om dinge te vergelyk. Terwyl 'n diens soos gdgt nie 'n groot taak van hierdie vir gadgets, Arabolu het' n pyn in 'n poging om uit te vind as hy moet gebruik WordPress of Tumblr vir blogging. Om te verseker dat die diens wat hy het uit te bou.

"Ons wil die mindshare vergelykings op die web te besit," sê Arabolu. "Maar ons het nie dit wil hê Britney Spears versus Lady Gaga - ons wil om te fokus op produkte en dienste wat mense spandeer baie tyd en geld op," gaan hy voort, en let op dat hulle begin met die web produkte, maar is nou die verbreding van hul omvang. Dit is alles oor vergelykings wat die gebruikers is geïnteresseerd in sien, sê hy. Enigeen kan versoek om 'n oorsig op die werf.

En weer, dit is die gebruikers wat dan die resensies vul. "Ons bied 'n sjabloon vir die resensies," verduidelik Arabolu. "Dit is iewers in die middel van Quora en Yahoo Antwoorde," gaan hy voort, en let op dat hulle wou dit so eenvoudig as moontlik te maak, maar ook maak dit sterk genoeg is om goeie inligting te voorsien. Resensies funksie individuele eienskappe wat gaan 1-5 sterre ( Ek is lief nie die stelsel van 04:59 ster, soos ek hier verduidelik) . Maar daar is ook genoeg ruimte vir gebruikers hul graderings te verduidelik.

In terme van die vrees dat mense so 'n stelsel kan spel, Arabolu sê hul verbintenis tot deursigtigheid in die resensies sal versag nie. Om die waarheid te sê, die plan is om jou te laat amptelike verteenwoordigers vir maatskappye vul specs en verduidelik die eienskappe van produkte so lank as wat hulle behoorlik geïdentifiseer as werknemers van die handelsmerk.

Arabolu sê dat hy het begin bou GetComparisons 'n jaar gelede met twee kontrakteurs. In Maart van hierdie jaar, het hy sy eerste voltydse werknemer gehuur, en nou is dit 'n span van vyf jaar. Die Atlanta-gebaseerde opstart het my pad gekom nadat ek 'n paar maande gelede het' n praatjie en het ingestem om te gaan sit met 'n maatskappy in die gehoor as gestem het deur die CommonRed gemeenskap. Hulle het 52 ander inskrywings, so duidelik het sommige mense te trek vir hulle.

GetComparisons net gedoen met 'n nuwe herontwerp hierdie week. Een ding sal jy nêrens vind op die webwerf: advertensies. "Ons spandeer te veel tyd op ons UI," sê Arabolu.


No comments:

Post a Comment