Friday, 02 September 2011

AppRedeem Launches In-App Deals gebruikers van Gratis Apps te ry na hul betaal weergawes

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/SEQiyyzc7O0/:
screen-shot-2011-06-16-at-12-33-50-pm

In Junie, AppRedeem opgewek $ 750,000 van SV Angel en Blou Run Ventures foon ontwikkelaars innoverende, doeltreffende oplossings wat daarop gemik om die bestuur van app installeer en betrokkenheid aan te bied. Sedertdien het die startup is rustig besig om sy pad in 'n warm nuwe kategorie: Deals. Vandag is die Mountain View-gebaseerde opstart amptelik die aankondiging van AppRedeem Deals, 'n nuwe selfoon in die app promosie-netwerk wat belonings gebruikers vir voortgesette app betrokkenheid, terwyl ontwikkelaars te help om omskakeling te ry na betaal weergawes van hul programme.

Om die water te toets, die startup begin met "Die Moron Test 2", wat tans die derde posisie vrye app op die iTunes App Store. Om hierdie inligting te gebruik as 'n voorbeeld van hoe AppRedeem Deals werk, toe' n Moron Test gebruiker "Game Over" bereik, AppRedeem bied 'n promosie-afslag vir Moron Test betaal app. Die opstart bied tans 50 tot 100 persent af diegene betaal apps van binne sy vrye eweknie. Anders as Tapjoy, sê AppRedeem mede-stigter Sheffield Nolan, AppRedeem Deals doel om te verseker dat mense wat met die voordeel van die korting wat reeds geïnstalleer het die gratis weergawe sonder enige aansporing, dus die motivering om die betaalde weergawe te koop is ten volle in lyn met dié van Apple en sy TOS.

Volgens Nolan, kan gebruikers van die vrye app om voordeel te trek van die geleentheid om teen geen koste vir hulle op te gradeer, terwyl dit vir ontwikkelaars, hulle betaal apps word dan wins lid meer effektief, en hulle kry om te gebruik daardie promosie dollars gerig op mense wat reeds probeer en geniet hulle apps. Die betaalde weergawe van Die Moron Test 2 gespring tot die veertiende plek op die App Store na die ontwikkelaars hulle vrye app geïntegreer met AppRedeem Deals.

Sedert die begin van die beta 6 weke gelede, het AppRedeem die lidmaatskap gegroei van 55.000 tot meer as 580,000 - met ander woorde, lidmaatskap gegroei het deur meer as 34K lede per dag sedert die toevoeging van Deals.

Hier is die sleutel getalle wat gekom het van die eerste 6 weke van AppRedeem 'Deals ". Nolan vertel my wat op die eerste, AppRedeem sal hul nuwe handel netwerk gebruik as 'n kliënt verkryging instrument. Op die oomblik is, is dit nie 'n sny van die afslag wat hulle bied gamers nie, so al die geld verdien uit die afslag is reguit na die ontwikkelaars. Die span beplan om snitte te bied en 'n klein persentasie van die transaksie in die toekoms te neem.

Die volgende fokus van die opstart, die mede-stigter gesê, is om te begin help ontwikkelaars ry n groter betrokkenheid van die apps, en om te begin met die implementering van die handel met meer vennote om verdere funksies staat te stel om spesiale aanbiedings vir in-app aankope. In die afgelope week, het gesê Nolan, AppRedeem getref winsgewendheid, sodat hulle sal ook op soek is na 'n ronde in die komende maande' n reeks verhoog. (Hulle sal ook die aankondiging van die toevoeging van 'n top-uitvoerende beampte van' n groot handel maatskappy in die nabye toekoms.)

Vir meer, check out AppRedeem hier by die huis .


Maatskappy:

No comments:

Post a Comment