Wednesday, 10 August 2011

'N soeke na die perfekte GND Emulator

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SkpvTwE2LzM/A-Quest-For-the-Perfect-SNES-Emulator:
'N anonieme leser stuur hierdie uittreksel uit die opponerende duim blog: "Dit maak nie veel brute krag Nintendo of GND games te speel op' n moderne rekenaar, emulators kan dit doen in die 1990's met 'n blote 25MHz van die verwerking van krag, maar die navolging van dié. Ou consoles akkuraat - Wel, dis nog 'n uitdaging heeltemal akkurate emulators nodig mag tot 3Ghz van krag om getrou te herskep veroudering Tech ... As' n voorbeeld, vergelyk die spin triforce animasie van die opening Legend of Zelda op die ZSNES en bsnes. emulators op die voormalige, sal die triforces hul rotasies voltooi veels te gou 'n gevolg van die SVE loop van meer as 40 persent vinniger as' n ware GND Dit is min besonderhede, maar as jy 'n oog vir akkuraatheid, hulle kan verower. ... Die primêre eise van 'n emulator. is die hoeveelheid kere per sekonde een verwerker moet saamval met' n ander 'n emulator is' n inherent seriële proses probeer om staat te maak op vandag se multi-core processors lei tot alle vorme van tydsberekening probleme. die analogie van 'n vergadering reël: een persoon unloads die bokse, skanderings' n ander persoon hulle, 'n ander open hulle,' n ander begin om die item saam, ens. Synchronisatie is die ekwivalent van die stol en die skoonmaak van die hele vergadering reël, dan begin op 'n nuwe produk. Dis 'n ongelooflike treffer te deurset dit heeltemal negeer die voordele van "pipelining" en buite-orde uitvoering. Hoe meer jy het om te sinkroniseer, hoe vinniger jou vergadering reël om te beweeg om tred te hou. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment