Wednesday, 31 August 2011

"Respek Explorer se erfenis"

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/I6FfBOtwKuM/:
8816

Wanneer die foto's begin sirkuleer gister van die nuwe koppelvlak vir Windows Explorer in Windows 8, ek was seker dat hulle 'n grap was. Sekerlik, dit was 'n ui mock-up. Of miskien was hulle van sommige Apple-fan pret van Microsoft se ontwerp estetiese in wat meer is dikwels ... meer. Ek bedoel, daar is geen manier dat dit is iets wat Microsoft kan werklik vry te laat staan ​​in 2012, reg?

Verkeerd is.

As Windows hoof Steven Sinofsky en Windows bestuurspan lid Alex Simons detail in die lengte van die gebou Windows 8 blog, hierdie screenshots is 'n werklikheid . En nie alleen dit nie, die hele Windows-span het duidelik uitputtende navorsing gedoen en sit baie tyd in hierdie funksie. Dit is presies die rede waarom hulle kraai op hulle blog. Die hele pos skree: "kyk hoeveel huiswerk wat ons gedoen het!"

Op dieselfde tyd, is daar 'n ondertoon aan die pos: Microsoft is senuweeagtig. Hulle is die versending van hierdie screenshots nou, sodat hulle kan terugvoer kry. Vir my is dit dui daarop dat terwyl Microsoft is vol vertroue dat hulle hul huiswerk gedoen het, hulle nie eintlik vertroue in die produk self. Ook moet hulle die lig van die reaksie.

Hoewel dit geen verrassing dat die Apple-fans hou nie van die ontwerp van die nuwe Windows Explorer, selfs baie van Windows watchers versigtig. Maar na my mening, dit is erger as jou tipiese " Microsoft het geen smaak "kritiek. Die ontwerp en user hier is eenvoudig een van die ergste dinge wat ek nog ooit gesien het in enige sagteware het - laat staan ​​nog iets wat gebruik gaan word deur honderde miljoene gebruikers .

Dit is nie net dat dit baie deurmekaar, ongelyke en verwarrende (al wat dit is), dit is dat dit blyk dat 'n massiewe deel van Microsoft is op pad in die verkeerde rigting wanneer dit kom by die toekoms van die rekenaar. Dit is my oortuiging dat die eenvoud en elegansie toenemend gaan aan die dag te wen as computing steeds verweef in ons daaglikse lewe. Hierdie Windows Explorer ramp toon dat Microsoft glo die teenoorgestelde.

Miskien is ek verkeerd. Microsoft, na alles, is een van die grootste maatskappye op die planeet wat maak miljarde dollars in inkomste elke kwartaal. Maar ek het gesê hierdie dinge vir die afgelope paar jaar. In daardie tyd, het Apple, 'n maatskappy wat presies waarvan ek praat uitstraal, opgestaan ​​het uit die as van die mees waardevolle maatskappy op die planeet - spring ver vooruit van jy-weet-wat.

Intussen is PC makers, Microsoft se belangrikste vennote in die stryd vir die toekoms, laat val soos vlieë. HP, die nommer een PC maker in die wêreld, is besig om hulle rekenaar besigheid te verkoop. Acer, die nommer twee PC maker, net 'n kwartaallikse verlies vir die eerste keer ooit gepos .

Maar weereens, Miskien is ek stapelgek. Miskien is ek uit voeling. So loop ek 'n meningspeiling van gister om te sien wat 'n groter swath van die bevolking dink oor hierdie nuwe koppelvlak van Windows Explorer. Na meer as 1300 stemme, die resultate is soos volg:

  • 47% gestem vir "Dit is verskriklik"
  • 8% het gestem vir "Dit is 'n groot"
  • 19% gestem vir "Dit is goed"
  • 26% gestem vir "Dit is die ergste ding wat ek nog ooit gesien het het"

Dit is 73 persent wat 'n negatiewe reaksie op die funksie.

Sure, ek veronderstel jy kan argumenteer dat baie van my Twitter-volgelinge is geneig om te wees pro-Apple. Maar ek het die poll op Google + 'n

No comments:

Post a Comment