Wednesday, 06 July 2011

Xbox Live Indie Spele Struggle Vir Winsgewendheid

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:
'N artikel by die opponerende duim blog ondersoek die Xbox Live Indie Spele ekonomie, vind dat ontwikkelaars moeite het om genoeg geld steeds werk met die platform te regverdig. Aanhaling:. "As jy 'n console video game te publiseer, is daar geen makliker roete as die Xbox Live Indie Spele program Maar terwyl dit relatief maklik om jou spel te kry oor die diens, is dit moeilik om dit te kry opgemerk Daar is' n baie rommel. op XBLIG, soveel so dat 'n groep ontwikkelaars gebande saam aan die einde van verlede jaar kwaliteit indie titels te bevorder. Daar was al sukses stories-soos die onlangs vrygestelde FortressCraft, wat daarin geslaag om 16.000 eenhede te verkoop op die dag van vrylating-maar hulle is nie presies gemeenskaplike So met feitlik geen bevordering, en met 'n gemiddelde inkomste van net $ 3800 per titel, waarom bly ontwikkelaars nie speletjies te skep vir die platform.? ... feitlik al die ontwikkelaars wat ons het dit oorweeg om op te beweeg van . die platform Maar al lyk hul ervaring om te sien hoe waardevol, wat op die ou end is deel van die punt van XBLIG: dit is 'n plek waar feitlik niemand kan' n spel wat op 'n konsole gespeel word maak devs hoef net te weet wat hulle gedoen. 're om in. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment