Wednesday, 20 July 2011

Ontwikkelaar Paneel vra of AAA speletjies is te lank

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QZKK2D_hvzA/Developer-Panel-Asks-Whether-AAA-Games-Are-Too-Long:
Game Spot verslae oor 'n bespreking by die Ontwikkel 2011 konferensie in wat' n paneel van die spel ontwerpers gedebatteer of die onlangse big-budget uitgawes soos swaar reën en LA Noire was te lank vir 'n tipiese gamer se smaak. Uiterste: "Gamers is geduld verloor," sê [Alexis Kennedy van Failbetter Spele], toe hy gevra is oor sy eie ervarings met swaar reën, "so baie mense bereik nie die einde en die volle impak van die storie verloor." Hy was nie komplimentêre van sy verhaal nie, bevraagtekening van die voordeel van vestiging van 'n spel op die lang vorm narratiewe soos film, wat in' n bastardized "storielyn wat nie heeltemal werk ... die hou van sosiale en gemaklik gespeel. , veral die goedkoop speletjies wat beskikbaar is op selfone, die verwagtinge van die gamers verander het, het die paneel Sedert gamers minder geld betaal, is daar minder behoefte om 10-uur-plus spel ervarings te skep, omdat verbruikers voel nie meer shortchanged. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment