Wednesday, 13 July 2011

Hoe kry jy jou Geek Nostalgia Fix?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/bJVNZVrW1qg/How-Do-You-Get-Your-Geek-Nostalgia-Fix:
Vrtigo1 skryf: "Ek hou van 'n Pentium Pro CPU op my lessenaar onder my monitor, want dit herinner my aan eenvoudiger tye Elke keer in' n ruk het ek wil die ou dae van die oorspronklike Doom, die telefoonboek-grootte rekenaar koper, te heroorweeg wanneer jy kyk aan die demo CD wat gekom het met Rekenaar Gaming Wêreld omdat die internet is te stadig sagteware te versprei, en toe Falcon Noordwes se Mach V was die afguns van baie 'n geek. IRC is net oor die enigste tegnologie Ek kan dink dit is nog steeds in gebruik vandag en lyk nog dieselfde as wat dit in die vroeë negentigerjare het so waar gaan jy doen wanneer jy dit nodig om terug Terug na eenvoudiger tye en jou nostalgie fix kry? ek dwaas asblik my ou tegnologie mags, en daar is nie 'n hele klomp aanlyn wat van so lank gelede oorleef het. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment