Tuesday, 12 July 2011

Google + reeds op 10 miljoen gebruikers

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/pW9HMNbY0E0/Google-Already-At-10-Million-Users:
'N anonieme leser skryf "Ek projek wat Google maklik slaag 10 miljoen gebruikers môre en kon 20 miljoen User bereik deur hierdie komende naweek as hulle hou die Uitnodiging Button beskikbaar. As een G + gebruiker sit dit, dit is maklik van eksponensiële se krag te onderskat groei. " Ek wed as mense pos in die draad wat hulle nodig het nooi, het ons mekaar se rug kan krap. Ek het al met behulp van Google + vir 'n paar dae (Ja, ek sal sit jy in' n sirkel;) en het 'n baie lief te hê, maar tensy ek kan hek Twitter en Facebook, die beste koppelvlak in die wêreld sal nie help om my tot Ek kan my kinders se oupa en ouma oortuig om te beweeg.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment