Wednesday, 08 June 2011

Vra Slashdot: Wat om te doen met ander mense se e-pos?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jcz3W-r8-Kk/Ask-Slashdot-What-To-Do-With-Other-Peoples-Email:
vrimj skryf "Ek het 'n gemeenskaplike genoeg eerste naam / laaste naam kombinasie wat ek soms ander mense se e-pos kry by my voornaam.achternaam @ gmail.com rekening Dit is nie' n groot deal as dit 'n persoon;. ek hulle laat weet, hulle maak dit vas Die groot probleem wat ek het, is met maatskappye en webwerwe.. Hierdie e-pos is dikwels nie-antwoord, wat beteken dat ek nie kan terug stuur 'n vinnige nota ek gekry het. iemand se kredietkaart rekeninge vir drie maande voor ek besef daar was niks vir dit, maar die roeping van die maatskappy (ek probeer om 'n paar van die e-pos eers) Onlangs het ek. het' n kennisgewing oor iemand se kind aan te meld vir 'n webwerf. Ek het nie' n opsie, maar die antwoord knoppie om te tref, en vertel hulle dat ek eers te sĂȘ ek is dat die kind se ouer of voog Ek het nie geweet waar om te gaan van daar af Vandag kry ek 'n faktuur van' n kabel maatskappy;.. dit is vir 'n ander staat Ek kan nie antwoord ek gaan na die.. online support, hulle het my vertel my enigste keuse is die verkope kantoor te skakel het ek in vir die bank. maar ek is nie praat met iemand anders se kabel maatskappy Is daar. enige wyse e-pos te maak aan 'n swak geformatteerde gmail adres weiering of doen iets anders voor die hand liggend? Is daar 'n tegniese oplossing wat ek is met uitsig oor ek nie so dikwels gebeur nie, maar dit is' n toenemende PITA met geen-reply e-pos adresse.. Ek haat net oprigting van 'n filter, want dit sny die ander mense wat' n tikfout of het iemand nie 'iets korrek, maar dit is op soek na' die beste keuse Dit is nie spam nie, maar dit is nie my vleis.. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment