Friday, 17 June 2011

Vra Slashdot: Tools Vir Linux Disk kodering en integriteit?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-l78O5jVtgk/Ask-Slashdot-Tools-For-Linux-Disk-Encryption-and-Integrity:
'N anonieme leser skryf: "Ek het Gentoo Linux is gebruik vir' n lang tyd nou en was nog altyd tevrede is met een van sy vele skyf enkripsie gereedskap:. Cryptsetup (dm-grafkelder en Luks) Maar ek het onlangs 'n probeer en FreeBSD, hoewel Ek BSD nie gesluit is vir my, ek was verbaas oor geli (8), FreeBSD se skyf enkripsie hulpmiddel. Dit gebeur hierdie instrument verskaf ook wat hulle noem 'n' toets af. " Behalwe die kodering van die skyf sektor-by-sektor, is dit ook winkels checksums (sha256 in my geval) in dit op elke skryf oor lees, as die kontrole mismatchs, dit propageer die fout om, wat in, sê, 'n lees (). Fout So ek het nie my hardeskyf te vertrou nie (behalwe natuurlik vir die boot partition) 'n meer:.. enige data teenstrydigheid sal opgespoor word voor die data word gebruik om Nadat gesoek vir' n lang tyd sonder antwoorde, wil ek vra: is daar iets soortgelyk aan dié in Linux Nota: Die gebruik van Btrfs is 'n geldige oplossing nie, maar is ver van stabiel (het' n paar oopses tydens my toetse) ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment