Sunday, 12 June 2011

Vra Engadget: beste (non-gaming) wireless koptelefoon?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget ondersoek kom om ons uit leser Conception, wat vertel het 'n mooi hilarious storie te. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.

"Wat is die beste wireless koptelefoon op die mark (non-gaming headset - nie nodig vir mikrofoon) vir die goedkoopste dollar terwyl jy luister na musiek / TV rondom my huis en werf. Een nadeel is dat nie ek nie self 'n iPod, hulle het net nodig om te werk met 'n gewone 3.5mm stereo koptelefoon klank. Wat is regtig belangrik vir my is die getrouheid van die, en hopelik weg afstand van die sender jaar. Dit lyk vir my dat is 900MHz so laaste, en ek moeg van luister na my buurman kla oor haar huwelik wanneer die eenheid Ek is tans optel met haar telefoon oproepe. Ek is nie bang vir die betaling van $ 300 tot $ 400 as dit nodig is, maar natuurlik, om die minste duur opsie is verkies. "

Kyk, hierdie man het hulp nodig. Hy moet koptelefoon dat speel musiek, nie kwaad egskeiding oproepe. Please help deur val 'n bietjie kennis in kommentaar hieronder. Thank you. Thank you.

Vra Engadget: beste (non-gaming) wireless koptelefoon? oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 11 Junie 2011 23:25:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment