Thursday, 16 June 2011

Open Source Alternatiewe Om Dropbox?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ibvx_YJ3i5w/Open-Source-Alternative-To-Dropbox:
garry_g skryf "Terwyl 'die wolk' dalk een van die belangrikste buzzwords van die Internet bedryf, enige iemand betrokke by die veiligheid en privaatheid sal waarskynlik nie raak dit met 'n 10-voet paal. Terwyl ek skuldig aan die gebruik van Dropbox vir geleentheidsjag data stoor of vinnige foto snaps met my Android selfoon, sien ek uit niks belangrik om te slaan op daar (of inkriminerende), maak nie saak wat die "privacy policy" kan wees Ek het gewonder:. wat nuttige alternatief is daar om te Dropbox op die FOSS mark, wat toegang deur beide Windows / Linux bokse toelaat nie, maar ook mobiele toestelle (spesifiek Android) Ek weet. Daar is voor die einde van die voeg ons vir Windows (en Linux gereedskap van die kursus) bv vir CVS, maar waarskynlik nie implementaties vir mobiele so ver as wat ek kan vertel ... En, natuurlik, moet die agterkant loop op 'n Linux boks;) "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment