Tuesday, 21 June 2011

Meer gebruikers is versmaai Facebook

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/s3lxO1Ja3uo/More-Users-Are-Shunning-Facebook:
Hugh Pickens skryf skryf "Blake Snow skryf dat bewyse dui daarop dat 'n klein maar groeiende aantal gebruikers - ten minste in Noord-Amerika, waar Facebook gebruik, is veral versadigde - kan vermy word om die site met Facebook verloor byna 6 miljoen gebruikers, wat uit 155200000 aan die begin van Mei tot 149.400.000 aan die einde van die maand, het die eerste keer dat die VSA verloor het gebruikers in die afgelope jaar. Sommige gebruikers kla hulle soveel tyd is spandeer op Facebook dat hulle kort-verandering van die res van hul lewens. "Ek het gedink dat ek nie wil nie terug te kyk as 'n ou man en wens ek het meer tyd op Facebook deurgebring het," sê David Cole,' n IT-bestuurder in Boston, en bygevoeg dat hy glo die gewilde sosiale netwerk-webwerf is 'n nuttige instrument, maar nie' n plaasvervanger vir wat hy noem "realbook" ervarings Hoender Krieger., 'n kollege-student van Virginia, sê Facebook geword het voorspelbare "Dit is regtig gekry om' n punt waar ek weet min of meer wat my vriende gaan. post. Hulle het gewoonlik net skryf dieselfde ding oor en oor weer, en ek is siek van daardie "Tog is daar 'n baie meer tevrede kliënte van Facebook as ontevrede mense, so is Facebook shunners' n klein minderheid of 'n deel van' n groeiende tendens?". Gesien dat die verband met ander is 'n baie sterk saak, "sê Toby Boesman wat soveel druk dat sy besluit het om te eindig Facebook gevoel, en is baie bly dat sy gedoen het." Dit maak my voel asof ek' n deel van iets groter en meer grand as net my lewe as 'n verblyf-at-home ma. ""

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment