Tuesday, 28 June 2011

Feature: Vra Ars: Help! Ek moet VoIP diens vir my virtuele kantoor!

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:

In 1998, Vra Ars was 'n vroeë funksie van die pas van stapel gestuur NUUT. Nou, soos destyds, is dit alles oor jou vrae en ons gemeenskap se antwoorde. Elke week, sal ons grawe in ons vraag sak, bied ons eie doen, dan druk op die wysheid van ons lesers. Om jou eie vraag, sien ons nuttige wenke bladsy .

Q: Ek het onlangs ophou my ou werk by 'n groot maatskappy en begin werk vir' n begin. Die begin is 100 persent virtuele (ons het geen kantoor, en almal werk van die huis af), wat groot is, omdat ek lief is conference calls in my boksers. Maar die nadeel is dat ek mis 'n paar aspekte van my ouer, nie-virtuele werk. Spesifiek, ons almal het landlyn telefone met 'n groot klank kwaliteit, stempos, en uitbreidings-die gewone foon funksies wat almal verwag by' n kantoor werk.

Maar nou is ek vas die gebruik van óf my selfoon, wat druppels noem as ek in my huis, of my eie persoonlike landlyn, wat ek saamvat vir ure lank (dit dryf my vrou neute). Ek het onlangs begin soek na besigheid VoIP dienste, en ek het gedink miskien Ars sou daar 'n mate van insig, omdat julle ouens is' n virtuele maatskappy as goed. Enige gedagtes?

Die goeie nuus is dat jy dit kan vind 'n VOIP verskaffer wat gee jou al die eienskappe wat jy gebruik om van jou ou kantoor telefoon-uitbreiding skakelkode, stempos,' n gids, ens Die slegte nuus is dat die vind van 'n ordentlike VoIP-diens vir jou begin of besigheid is 'n baie soos die aankoop van' n nuwe selfoon. Daar is baie opsies om van te kies, en met 'n magdom van die add-ons en pryse planne, dit kan moeilik wees om hulle te vertel van mekaar af.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment