Thursday, 09 June 2011

Apple gee in te uitgewers, veranderinge beleid oor in-artikels inskrywing pryse

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/06/09/apple-gives-in-to-publishers-changes-policy-on-in-app-subscript/:
Dit lyk soos Apple het besluit om groot veranderinge te maak 'n paar mooi na sy App Store Review Riglyne - en in die besonder, na sy omstrede in-artikels inskrywing beleid. Onder die nuwe riglyne, sal uitgewers in staat wees om aan te bied subskripsies na inhoud buitekant van die App Store, so lank as wat hul programme nie 'n "koop" knoppie wat gelas gebruikers weg van Apple se mark sluit. Onder die vorige weergawe van die beleid, wat gestig is om te gaan in werking aan die einde van hierdie maand, artikels eienaars bied subskripsies buite App Store wat nodig was om te verkoop soortgelyk, in-inligting dienste by die "dieselfde prys of minder as wat dit is aangebied buite die jeug, "terwyl hy 'n 30 persent gesny te Cupertino. Nou egter, kan hulle die prys van hierdie in-artikels ledegeld soos hulle goeddink, of omseil die stelsel geheel en al, deur uitsluitlik verkoop hulle buite hul apps. Apple sal nog steeds 30 persent van die inkomste gegenereer uit in-artikels subskripsies, maar sal nie enige geld uit die aankope gemaak buitekant van sy domein. Teoreties, dan sou uitgewers in staat wees om in-artikels subskripsies aan te bied teen hoër pryse, ten einde Apple se aandeel te neutraliseer. Dit is hoe die nuwe reëls is geformuleer:

11,13 Apps wat verwys na eksterne meganismes vir die koop of inskrywing te gebruik word in die jeug, soos 'n "koop" knoppie wat gaan na' n webwerf 'n digitale boek te koop nie, sal verwerp

11,14 Apps kan lees of speel goedgekeur inhoud (spesifiek tydskrifte, koerante, boeke, klank, musiek en video), wat aan ingeskryf is of gekoop buitekant van die inligting, so lank as wat daar is geen knoppie of eksterne skakel in die app die te koop goedgekeur inhoud. Apple sal geen gedeelte van die inkomste vir goedgekeurde inhoud wat ingeskryf is of te koop buitekant van die jeug.

Dit is belangrik om daarop te let, hoewel, dat Apple nie gemaak het enige veranderinge aan die beleid oor die deel van gebruikers inligting. Uitgewers was lobbying toepassing van 'n te kry toegang tot intekenaars se kredietkaart-inligting en ander persoonlike inligting, wat hulle sien as van kritieke belang om TV Oral model om aanlyn te publiseer. Met vandag se toegewings, al is, kan hierdie eis minder aanhoudend.

Apple gee in te uitgewers, veranderinge beleid oor in-artikels inskrywing pryse oorspronklik verskyn op Engadget op Don, 9 Junie 2011 08:27:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron MacRumors | E-pos hierdie |

No comments:

Post a Comment