Sunday, 29 May 2011

Vra Slashdot: Beste Smartphone Plan vir 'n Amerikaanse vakansie?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
SJrX skryf "Ek is van plan op die besoek van die Pacific Northwest vir 'n paar weke, en was op soek na die beste smartphone opsie beskikbaar Roaming data tariewe en SMS-tariewe is. Belaglik hoog (beste planne is $ 0,80 / MB, en $ 0,75 / boodskap) Beyond AT. & T en Verizon Prepaid, is daar enige ander opsies (Ek is op 'n iPhone 4 so GSM is' n moet.)? Ek neem aan die Verenigde State, ek het geen krediet geskiedenis vir wat om te kwalifiseer vir 'n plan, en' n kontrak is natuurlik uit van die vraag. Data en SMS is die enigste belangrike dinge, met 'n paar honderd minute synde genoeg. Ek is maar net van plan om in die VSA vir 2 of 3 weke, maar hoofsaaklik in landelike gebiede (US Route 101) so groot ( 3G) dekking is belangrik. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment