Tuesday, 24 May 2011

Funksie: Dokters en tandartse vertel pasiënte, "al jou resensie is behoort aan ons"

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/zU0pLD-lRP4/all-your-reviews-are-belong-to-us-medical-justice-vs-patient-free-speech.ars:

Toe ek gewandel in die kantore van Dr Ken Cirka, was ek op soek na skoner tande, nie materiaal vir 'n Ars Technica storie. Ek moes 'n nuwe tandarts, en Yelp sê Dr Cirka is een van die beste in die Philadelphia gebied. Die ontvangsdame oorhandig my 'n clipboard met vorms in te vul. Na die gewone pasiënt inligting vorm, was daar 'n "wedersydse privaatheid ooreenkoms" wat het my gevra om eienaarskap van enige openbare kommentaar ek kan skryf in die toekoms te Dr Cirka oor te dra. Verras en 'n bietjie woedend deur hierdie, ek het in' n lang gesprek met Dr Cirka se kantoor bestuurder wat geëindig het in my weier om te teken en haar wat my die deur.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment