Thursday, 26 May 2011

Chinese gevangenes gedwing virtuele goud, werklike winste te produseer vir hul wagte

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/05/26/chinese-prisoners-forced-to-produce-virtual-gold-real-profits-f/:
Die virtuele goedere ekonomie van die massive multiplayer online games kan floreer, maar dit is ook stimuleer 'n ongewenste newe-effek: uitbuiting. 'N Voormalige aangehoudene op' n gevangenis in Heilunkiang provinsie, China, het gesê die Guardian oor hoe hy was gedwing om in te speel gewoonlik MMOs soos World of Warcraft vir die versameling van die buit, wat die gevangenis wagte sou dan verkoop aanlyn vir so veel as ¥ 6000 ( $ 924) per dag. Sodanige totale sou die produk van tot 300 gevangenes werk 12-uur per dag skofte word, al is voorspelbaar hulle niemand sien van die winste self. Die anonieme bron was op 'n "re-onderwys deur middel van arbeid" kamp waar die gewone arbeid sou behels werklike, eerder as virtuele, mynbou. Die winsgewendheid van die aanlyn mark het skynbaar geïnspireer gevangenis base te beweeg met die tye, maar met sake wat so flink dat die rekenaars "was nog nooit afgeskakel is." 'N Chinese regering edik vanaf 2009 is veronderstel om ingestel' n vereiste dat slegs verhandel aanlyn geldeenhede word deur gelisensieerde entiteite, maar dit is van mening dat die praktyk van die gebruik van gevangenes in hierdie mode steeds voort.

Chinese gevangenes gedwing werklike winste te produseer virtuele goud vir hul wagte oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 26 Mei 2011 05:14:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron Voog | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment