Monday, 18 April 2011

Vra Slashdot: Moet ek gee dit 'n aanmelding Op Ons Dept Server?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nIgVMQat2nM/Ask-Slashdot-Do-I-Give-IT-a-Login-On-Our-Dept-Server:
jddorian skryf "Ek is hoof van 'n kliniese afdeling by' n akademiese hospitaal (nie Radiologie, maar soortgelyk tegnologie georiënteerde) My fellow. fakulteit ('n dosyn of so) wil oorskakel van' n papier kalender te elektroniese (nag en naweek op-bel skedule ) Die meeste het. 'n iPhone of' n soortgelyke, so ek verwag 'n CalDAV bediener Die Hospitaal IT-afdeling bied nie enige iPhone compatible kalender tool, so ek gekoop het (met my kontant)' n klein bediener geïnstalleer BSD en OpenLDAP vir rekeninge, en. geïnstalleer en gekonfigureer DAViCal. Nadat ek dit getoets het, het ek per e-pos IT te vra poort 8443 toe te laat deur die hospitaal firewall aan hierdie bediener. Die tegnologie (na vra watter hawe 8443 was vir), het gesê hy sal die hawe unblock nadat ek voorsien hom met 'n inskrywing rekening op die masjien (alhoewel "Ek hoef nie wortel-toegang') Ek was. verras, en na oorweging dit, ek is nog steeds leun die rigting van opponerende hierdie versoek, moontlik om hierdie aan die ketting. Ek is gelukkig om elke scan, om te verseker daar is geen sekuriteit probleme, maar ek wil eerder nie toelaat dat iemand anders 'n login rekening het. Wat doen die lesers van Slashdot dink Moet ek? gee dit' n inskrywing rekening op 'n bediener wat nie besit of beheer deur hulle? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment