Saturday, 30 April 2011

Vra Slashdot: Best Small-Footprint Moderne blaaier?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Annirak skryf "Ek het onlangs begin met 'n betaal internskap by' n maatskappy wat is vinniger as hulle IT-afdeling kan nuwe hardeware toevoer. As 'n gevolg, ek is' n P4 2,4 uitgereik met 512 MB RAM. Oomblik, ek is met behulp van uit te brei Firefox 4, maar ek vind dat dit vreet aan te veel van my beperkte RAM Ek wil eerder nie aan sommige van die meer moderne UI funksies wat deur die huidige weergawes van Firefox en Chrome aangebied word, maar ek het 'n kleiner voetspoor. Wat ander blaaiers is daar buite wat my kan help hulpbronne te bewaar?. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment