Monday, 11 April 2011

TJX Hacker Eise US Authorized Sy Misdade

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TlGBK52_i1A/TJX-Hacker-Claims-US-Authorized-His-Crimes:
doperative skryf "veroordeelde hacker Albert Gonzalez 'n federale regter vra om te gooi sy vroeër skuldig pleidooie en sy rekord-brekende 20-jaar tronkstraf lift, op bewerings dat die regering gemagtigde sy jare-lange misdaad boemel Uit die artikel:." Die regering het erken dat Gonzalez was 'n belangrike undercover Secret Service informant by die tyd van die oortredings. Nou in' n 24 Maart habeas corpus petisie geliasseer is in die VSA District Court in Massachusetts, Gonzalez beweer dat die Geheime Diens gemagtigde hom die misdade te pleeg. "Ek glo steeds dat ek was wat namens die Verenigde State se geheime diens en dat ek gemagtig is en gerig om betrokke te raak in die bedryf het ek gepleeg as deel van my opdrag intelligensie te versamel en soek na internasionale kuber misdadigers," het hy geskryf het. " Ek weet nou en verstaan ​​dat ek is gebruik as 'n sondebok iemand se foute te dek ".'"

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment