Thursday, 14 April 2011

Redaksionele: Liewe RIM, ek is jou kliënt en ek dra nie 'n pak

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Soos Joanna skaamteloos erken in haar redaksionele 'n paar maande terug, ek was' n BlackBerry verslaafde. Ek is ook 'n 20-jarige kollege student / tegnologie-kop waarvan die telefoon dien elke doel van kommunikasie-toestel aan die musiek speler te TV remote. Ek het probeer koue kalkoen te skakel en gekoop het 'n iPhone 4 in Augustus, maar êrens rondom Thanksgiving ek het in en opgetel Verizon Bold. Ek het dubbel is cheap sedertdien - met behulp van die BB feitlik uitsluitlik vir BBM, en my iPhone vir alles anders.

Vinnig uit na die einde van verlede week toe ek 'n vergadering bygewoon in New York met Tim Stevens en RIM CEO Mike Lazaridis die PLAY om die laaste gereg op. As Lazaridis demoed magdom funksies van HDMI voorstelling af na die gebou musiek-speler op die maatskappy se hewige debat tablet, is dit my getref: die een vraag wat ek het is pondering sedert kry 'n werklike blik op die toestel. Die Wie is dit vir At? daardie oomblik, het ek besef die probleem wat plaguing RIM as van die laat - en nie net in sy tablet strategie, maar sy selfoon strategie as 'n geheel: dit nie weet wie sy produkte is vir en daarna kan nie red nie. Is ek mal? Lees verder na die breek en hoor my uit.

Voortgaan om te lees redakteur: Liewe RIM, ek is jou kliënt en ek dra nie 'n pak

Redaksionele: Liewe RIM, ek is jou kliënt en ek dra nie 'n pak oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 14 April 2011 15:52:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment