Wednesday, 06 April 2011

Ratkas Boss bemoans Onnodige Multiplayer Modes

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPAoRsvEHdI/Gearbox-Boss-Bemoans-Superfluous-Multiplayer-Modes:
Praat met Edge tydskrif, Gearbox Software president Randy Pitchford betreur die neiging van die wedstryd uitgewers verskeie maniere te dwing in die speletjies wat hulle nie nodig het nie. Vermelding:. "Pitchford punte aan die hou van Dead Space 2 as bewys dat besluite word dikwels gemotiveer deur die begeerte om bokse te merk op 'n funksie lys, eerder as vir die goeie van die spel self' Kom ons vergeet oor wat die werklike belofte van 'n spel is en of dit geskik vir 'n verhaal of mededingende ervaring, "het hy vertel." Neem kennis dat die tafel af vir' n minuut en dink net oor die konsep-free funksie lys:-veldtog, wat die ko-op, hoeveel spelers Hoe baie is? gewere? Hoe lank is die veldtog "As jy kook dit tot dat jy die vermoë om goeie besluite te maak uit die prentjie?. En die rede waarom hulle dit doen is omdat hulle kennis dat die grootste blockbusters bied 'n bietjie vir elke soort van verbruikers Jy het mense wat wil co-op en 'n skerp, en die spelers wat hulle wil dompel in' n diep fiksie Maar die konsep te praat wat outomaties;.. dit kan nie gedwing word Dit is die probleem "..

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment