Saturday, 16 April 2011

Behoefte aan 'n Ontvangs Op belasting? Die Federale Belasting Ontvangs

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/as48sHxhwjg/Need-a-Receipt-On-Taxes-The-Federal-Tax-Receipt:
ndogg skryf "The White House is oop tot 'n instrument waarmee jy sien waar jou belasting dollars word bestee. Ek het my getalle in en dit het gewys dat' n bietjie meer as 'n kwart gaan vir verdediging en militêre uitgawes (Ek is nie seker of ek 'm getting my geld die moeite werd om op daardie een), en' n bietjie onder 'n kwart vir die gesondheid sorg. " Ek is seker lesers (en dink tenks van verskeie strepe) 'n paar ander verhale sal hê, ook. Vir lesers elders; dit is belasting seisoen hier in die VSA.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment