Saturday, 26 March 2011

Vra Slashdot: Wat Gadgets sal jy gebruik vir jag Meteoriete?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hpIhD2wq1ns/Ask-Slashdot-What-Gadgets-Would-You-Use-For-Hunting-Meteorites:
DrPeper skryf "Ek kan 'n geleentheid om' n paar van die bekende meteoriet jagters (ja, die kinders op die Science Channel) te help het. Synde die MacGyver-tipe oral waar ek gewerk het en 'n volkome geek, het ek gedink ek sou' n vraag te stel die Slashdot gemeenskap As jy meteoriet jag, wat gadgets sou jy gebruik? Ek het reeds gedink van die gebruik van 'n onbemande met' n radio gradiometer, of heg 'n spoel na' n quadrocopter, dikke, of aardse robot om te gaan.. (Die punt van wat sou wees om dit outomaties produseer 'n gradient kaart van die digtheid van ferro metale in' n gegewe area) Enige ander crazy idees daar buite.? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment