Monday, 28 March 2011

Vra Slashdot: Hoe kies jy 'n Windows laptop?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_UGRSdObrCs/Ask-Slashdot-How-Do-You-Choose-a-Windows-Laptop:
jfruhlinger skryf "Ek is 'n Mac man. Wanneer ons 2004-era Windows XP laptop, wat hoofsaaklik gebruik word deur my vrou, gesterf het verlede somer, ek het myself' n nuwe MacBook Pro en sy geërf het my nog servicable 2008 MacBook. Maar ná sowat ses maande, het sy nie gekry het gebruik om dit, en wil 'n Windows masjien ek het nie' n ideologiese probleem met hierdie -. dit sou haar rekenaar wees, en ons het 'n bietjie van die geld weg stashed om te betaal vir . dit maar probeer om een ​​uit te haal is my werk, en ek kry die die hele proses verwarrende Apple se produk differensiasie is groot op die verslaan van die paradoks van keuse -. jy het 'n paar basis modelle, die verskil tussen wat is duidelik, en jy kan aanpas elk Die Windows wêreld lyk heeltemal anders.. Selfs een keer het ek gereeld op 'n verskaffer vir' n Windows laptop (iets wat ek nog nie gedoen nie), elke lyk 'n verwarrende verskeidenheid van produk lyne met' n soortgelyke specs te hê Dikwels modelle. wat jy in elektroniese of kantoor verskaf winkels wat lyk belowend in terme van vorm faktor is eksklusief aan die winkels en kan nie gevind word nie aanlyn is duidelik dat mense nie opgevolg hierdie proses., maar ek is net gevoel uit my diepte. Hoe sou Slashdotters gaan pluk 'n soliede, basiese laptop vir die web surf en die dokument redigering dit sal nie verouderd in twee jaar? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment