Monday, 21 March 2011

Vra Slashdot: Groot Digital Media Biblioteke

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ErVTPz0XcMY/Ask-Slashdot-Huge-Digital-Media-Libraries:
'N anonieme leser skryf: "Soos baie slashdotters, Ek het verskeie TB van digitale media:. Musiek, boeke, flieks, tv programme, speletjies, comics, jy noem dit ek het dit het al in' n paar HDS, maar hantering is dit al bewys word as minder as optimale. Ek is gedek wanneer dit kom by musiek, sedert [pretty much enige musiek speler / library bestuurder] laat my om vinnig te vind liedjies deur tolk, album, genre ... Vir alles anders, al wat ek het is 'n reeks van hiërargiese gids strukture, maar hiërargieë het beperkinge Ek Blade Runner maklik kan vind, maar wat as ek wou al Scott Ridley se films?. Waar is' Good Omens ', in die Terry Pratchett gids of in Neil Gaiman se? Verder in 'n versameling met honderde soortgelyke items, sou dit help om' n paar ekstra leidrade soos dek te hê (vir comic boeke) of sinopsis vir TV-programme "episodes. Het u enige sagteware om jou te help hanteer digitale media biblioteke? gespesialiseerde sagteware (sê , iets wat net werk vir comics, iets anders vir flieks), of generiese alternatiewe media biblioteke Opensource verkies word, maar die kommersiële sagteware is ook goed. "?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment