Friday, 04 March 2011

Vra Slashdot: Facebook Argief?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/SVkhqD1IY-4/Ask-Slashdot-Facebook-Archiving:
Stenchwarrior skryf "Ek was in die motor saam met my vrou en 15-jaar-ou dogter vanoggend praat oor die toekoms van Facebook, en hoe is dit waarskynlik dat hulle nie sal om vir ewig (of ten minste nie op dieselfde hoedanigheid as nou) word en my dogter gevra: "Wel, wat gaan gebeur met al my foto's?" Dit het nooit plaasgevind het nie aan haar dat Facebook kan nie rond eendag en al daardie duisende foto's wat sy se foto kan eendag weg wees So dit is wat ek vra die goeie mense op Slashdot:. Wat is 'n goeie manier om al daardie herinneringe te bewaar Baie toestelle? deesdae het direkte toegang tot die internet en selfs te Facebook en dan weer die beelde is opgelaai hulle uiteindelik verwyder om plek te maak vir meer. Hoe kan ons seker maak dat ons kan toegang of Friends die lêers in die geval Zuckerberg besluit om alles te verkoop om Google of Microsoft en hulle weg te doen met almal se profiles? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment