Wednesday, 23 March 2011

Vra Slashdot: Data-Net Android vir ontwikkeling?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/CUeZVpaGR_c/Ask-Slashdot-Data-Only-Android-For-Development:
UrbanaMan skryf "ek oor te begin met die ontwikkeling Air en Flex programme vir Android en 'n smartphone nodig om te gebruik vir die opsporing. Ek wil in staat wees om voort te gaan werk in die Verenigde Koninkryk sowel as in die VSA. Ek het nie nodig om te gebruik die selfoon, so ek is op soek na 'n oop selfoon wat op gebruik pay-as-you-go data planne aan beide kante van die Atlantiese Oseaan word. Vir inligting toets wat ek nodig het Flash Player (plus' n processer pwerfull genoeg flits te ondersteun), 'n redelike hoeveelheid geheue, GPS, WiFi, Bluetooth, kamera en USB (inc laai) en Android 2.3 of later. Is daar enige sulke fone / handel beskikbaar is vir nie miljoenêrs? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment