Wednesday, 16 March 2011

Revisiting Ebert - gespeel <em>kan word</em> Kuns, maar is hulle?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3IMXXB5GTSc/Revisiting-Ebert-mdash-Games-emCanem-Be-Art-But-Are-They:
By die onlangse Game Developers Conference, nywerheid veearts Brian Moriarty het lank oor die ou videogames-as-kuns debat. Moriarty gevind homself huiwerig verdedig 'n deel van Roger Ebert se berugte argument teen die opvatting: "Niemand in of uit die veld het nog ooit in staat was om' n wedstryd waardig van vergelyking met die groot dramaturge, digters, filmmakers, skrywers en komponiste om aan te haal." Wat gevolg het was 'n deurdagte bespreking van hoe om te speel in pas met die definisie van kuns en hoe om die kommersialisering dat byna universeel rondom hulle kan ware artistieke uitdrukking onderdruk. Vermelding: "In teenstelling met mnr Ebert, ek het gespeel baie van die games wyd beskou as 'n groot en invloedryke Ek het die voorreg om te weet baie van die skrywers persoonlik Maar so veel as ek bewonder speletjies soos MULE, balans van mag, Sim City.. en Civilization, sou dit nog nooit vir my voorkom om hulle te vergelyk met die skatte van die wêreld literatuur, skildery of musiek ... Video games is 'n nywerheid.. Jy het' n reuse-bedryf konferensie bywoon. Nywerhede lewer produkte. Video game produkte bevat genoeg van kuns, maar dit se produk is, wat is om te sê, kitsch kuns Kitsch kuns is nie sleg is.. Dit is vir kommersiële kuns Art ontwerp. om verkoop te word, maklik en in die hoeveelheid. En hoe groter die gehoor, die kitschier dit gaan haal. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment