Thursday, 17 March 2011

MIT-Designed Game gebruik om 'n AI-stelsel op te lei

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/amX07ev39-w/MIT-Designed-Game-Used-To-Train-an-AI-System:
Ian Lamont skryf "MIT Media Lab en die Singapoer-MIT Gambit Game Lab net vrygestel Improviso, 'n online game wat deel is van' n navorsingsprojek 'n meer realistiese spel AI. Improviso vereis twee spelers,' n Lood akteur en regisseur, te skep wat voorgee 'n lae-begroting wetenskap fiksie rolprent oor' n regering cover-up van vreemdelinge op Area 51. Die doel van die projek is aangeteken improv van duisende van speletjies, wat gebruik kan word om 'n AI-stelsel wat in staat sal wees om die trein te samel om te skiet om te speel die rol van NPCs Jeff Orkin., die MIT navorser wat spel ontwikkeling gelei het, sê dat die beste tyd om te speel Improviso is 19:00-22:00 Orkin is ook die skepper van 'n wedstryd AI genoem doelgerig optrede ontwikkeling,. eerste gebruik word in FEAR in 2005 en later in diens van FEAR 2 en Fallout 3. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment