Wednesday, 30 March 2011

Koerant Plagiarizes Blog, tart Real Skrywer

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Dsy9V8IS3FI/Newspaper-Plagiarizes-Blog-Taunts-Real-Author:
iandennismiller skryf "Ek het al 'n ogie op hierdie virale bemarking veldtog genoem Petite Lap Kameelperd -. dit is die DirecTV advertensies met die Russiese man en die klein kameelperd Ek was redelik vinnig die bestaan ​​van die kameelperde te ontluisteren, so' n klomp mense het my blog as 'n gevolg is besoek. Vandag, sien ek' n New-York gebied koerant wat verteenwoordig was my navorsing as hul eie, so ek het gevra om hulle te skakel na my blog (dws verskaf toeskrywing). Wat beland gebeur perfek illustreer dat koerante het net nie verstaan ​​hoe die Internet werk ... "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment