Saturday, 19 March 2011

DirectX "Aan In die manier van PC Game Graphics, Says AMD

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/I3lbZ4zHiac/DirectX-Getting-In-the-Way-of-PC-Game-Graphics-Says-AMD:
Bit-tegnologie het onlangs gepraat met Richard Huddy, wêreldwyd ontwikkelaar Aangeleenthede bestuurder van AMD se GPU afdeling, oor die gebrek aan 'n groot verskil tussen die PC game graphics en konsole-game graphics, ten spyte van die hardeware gaping. Vermelding: "Ons het dikwels ten minste tien keer soveel perdekrag as 'n Xbox 360 of' n PS3 in 'n hoë-end grafiese kaart nie, maar dit is baie duidelik dat die games kyk nie tien keer so goed kan' n groot mate. dit is omdat, een of ander manier, vir goeie redes en sleg -. meestal goeie, DirectX is om in die pad ' Huddy sê dat een van die mees algemene versoeke hy kry van die spel ontwikkelaars is: ". Maak die API gaan weg" "Ek het seker hoor dit in my gesprekke met speletjies ontwikkelaars," sê hy, "en ek dink dit was eintlik die primêre aantreklikheid van Larrabee aan ontwikkelaars - nie die hardeware, wat was warm en stadig en oninteressant, maar die sagteware - in staat is om het totale beheer oor die masjien, en dit is wat die heel beste gespeel ontwikkelaars wil deur gee jou toegang tot die hardeware op die baie lae vlak, jy gee gespeel ontwikkelaars 'n kans om te herstel, en wat gaan druk op Microsoft -. geen twyfel at all. '"

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment