Thursday, 24 March 2011

<em>Guildwars 2</em> Devs streef na die Top

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Rbp8nKkjIec/emGuild-Wars-2em-Devs-Aiming-For-the-Top:
Aangesien verskeie MMOs is vrygestel oor die afgelope paar jaar, het hul ontwikkelaars is versigtig oor die onvermydelike te meet teen die World of Warcraft, wat dikwels sê dat "tweede beste" is meer as goed genoeg vir hulle. Nie so vir ArenaNet as hulle werk op 'Guild Wars 2, hulle is reg streef na die top. En volgens 'n gedetailleerde voorbeeld nou aan by Euro Gamer, is hul pogings af te betaal: "Twee groot en riskante besluite is geneem in die ontwerp: junking die' heilige drie-eenheid" van die karakter klas rolle (beskermende "tank", skade-handelaar en geneser) en doen weg met die soeke na-styl argitektuur vir die spel inhoud Tog, ten oomblik-tot-oomblik speel, Guild Wars 2 lyk en voel onmiddellik en gerusstellend soos 'n fantasie MMORPG -. net' n ooglopend vers een Dit is 'n vraag van vloei. Bestry is. steeds hotkey-gebaseerde, maar vinniger en gladder en meer vaartbelynde, wat meer beweging en posisie. Die nivellering kurwe is nou 'n byna plat lyn, die vervanging van die epiese klim met' n bestendige reis waarin die inhoud, nie vordering, is koning. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment