Thursday, 03 February 2011

Suig, squeeze, bang, buste: die dood van interne verbranding

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/02/03/suck-squeeze-bang-bust-the-death-of-internal-combustion/:
Ek rook nie en ek het nog nooit. Ek kan nie sê as ek gevoel het die versoeking om ooit probeer om daardie spesifieke vice, veral gegewe die koste van hierdie dae. 50 jaar gelede het my voorkom dat leefstyl keuse sou gestel het my in die minderheid, en as ek wil waag om 'n roker te gevra stap buite of gerig enige implikasies oor wat hul gewoonte was besig om longe ... my Wel, sou dit nie gegaan het oor goed.

Vandag, natuurlik, soos vrae en verwagtinge is die norm, met wetgewing te dwing rokers in die koue en wetenskap toon dat wat kom uit hulle mond is nie groot vir verbygangers. Maar hoekom praat ek rook op 'n gadget blog? In 'n paar dekades dit is wat dit gaan wees soos' n motor aan te dryf met interne verbranding, 'n lewe vol van buitensporige belastings, konstante ongerief, en die state-sponsored pogings om beïnvloeding van smaad onder diegene wat dit sou waag putter rond met' n enjin wat gooi af 70 persent (of meer) van sy energie as afval.

Voortgaan om te lees Suck, squeeze, bang, buste: die dood van interne verbranding

Suig, squeeze, bang, buste: die dood van interne verbranding oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 3 Februarie 2011 00:28:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment