Saturday, 26 February 2011

Smart Phone Gets Driver Uit 'n Sneller Ticket

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oDKQA3MV4qs/Smart-Phone-Gets-Driver-Out-of-a-Speeding-Ticket:
Hugh Pickens skryf skryf: "Sahas Katta skryf in Skattertech dat 'n verkeer cop getrek om hom oor terwyl jy ry huis en gee hom' n spoedkaartjie, maar danksy sy Android, het hy uiteindelik aan loop uit die verkeer hof sonder 'n boete te betaal of voeg' n enkele punt na sy rekord. "Ek gelukkig gebeur Google Tracks aktief is wanneer 'n beampte aangehaal my vir die bespoediging terwyl opskrif terug by die huis van' n vriend se plek te hê nie," skryf Katta "Die spoedgrens in die gebied. was 'n blote 25 myl per uur en die cop se radar geweer skokkend geklokte my ry oor 40 myl per uur "Wanneer in die hof Katta gevra om die beampte die laaste keer wat hy bygewoon het radar geweer opleiding, wanneer die apparaat is vir die laaste gekalibreerde, of die eenheid se model nommer - een van wat die beampte kon antwoord. "Ek. dan aangebied my tyd gestempel GPS data met besonderhede oor my gemiddelde beweeg spoed en maksimum spoed tydens my kort ry huis. Beide nommers en was binne die opgelaai spoed grense is, "sê Katta." Die regter het 'n oomblik en verklaar dat ek nie skuldig is nie, maar hy het' n ongewone stelling wat gevolg het. Te verhoed dat enige wanvoorstellings oor sy uitspraak, het hy sy besluit om te verduidelik met verwysing na die gebrek aan bewyse oor die beampte se deel. Hy het genoem dat hy nie vertroud genoeg met GPS-tegnologie 'n besluit op grond van my getuienis te maak, maar ek kan nie help nie, maar dink dat dit' n belangrike faktor. ""

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment