Thursday, 24 February 2011

Praat tot rekenaars?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4imy4Gc9ldY/Talking-To-Computers:
merlock18 skryf "Is dit on-natuurlike te praat met 'n rekenaar Na die bespreking van die uitslag van die Jeopardy spel met' n paar kollegas,? dit lyk asof hulle om te dink dit sag is 'scary' te praat met 'n rekenaar en het dit behoorlik terug praat. Is dit wat almal dink ek was dink by myself hoe ek sou graag wou in staat wees om selfs vertel my rekenaar programme oop te maak deur te sê dit vokaal.? 'n eenvoudige idee dat ek redelik verbaas is nie algemeen. Is ek' n minderheid in hierdie een? Moenie mense net nie hou van die idee van praat (sonder vloek) tot 'n rekenaar, laat staan het dit handeling of antwoord? Sou iemand anders wat belangstel in die bou van hul eie mini-Watson, of is dit net scary? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment